Vilmiz, och mer

HEJSAN <3
hej alla gulliga... Luleå vann.. Oh yeh!! haha.. Jaja som ni ser har jag gjort en ny hedar vad tycker ni?? Jag blev ganska nöjd faktist... :) Idag på skolan så hade vi tidning och mer fast då var det bara hämska skare typ matte och sånt.. Blä!!! Jaja när jag kom hem var jag med Vilma vi gjorde en hedar åt båda våra bloggar båda vi blev nöjda.. Och så gjorde vi läxan :) haha inte så kul... ;) Jaja vad blir det imorgon?? Juste vi ska till måttsund!!! :) Jippie.. Inte för att måttsund typ är det roligaste stället som finns men det ska ändå bli kul. Åka skidor och sån :) <3 det var typ allt :) här kommer en bild på söta Vilma! <3

gullig du är!!
KRAM Alma <3

Kommentarer
Postat av: Vilmiz!<3

Hej Alma! Skulle du kunna lägga upp några av bilderna vi tog? Skulle vara jätte snällt!(du vet ju villka jag gilla och inte gilla!) Skulle du kanske kunna b.l.a lägga upp bilden som jag har på min header.(bilden längst ner,åt höger!

2011-03-22 @ 17:19:41
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0