Rally!! <3

HEJSAN <3
Tänkte ba säga att jag varit på rally idag, överkalix, det var kul :) Och sen var det ju ett tag sen jag skrev satt... men det har inte hänt såhämskt mycket :) Bara varit på kalas varit på skolan varit på innebandy sammandrag,kalix, och sen nu rallyt :) vi var på isen när dom körde för det var där dom körde :) hh <3 Pappa och Lena är på Hockey slut spel för luleå... Vi kmr förlora.. CAM ABBOTt ÄR INTE MED!!?? Nu förstår jag att ni undrar varför.. Han hade sparkat på en hockey spelare i djurgården och det var inte så farligt men nu är han avstängt så det är inget att se.. Jag vill inte se heller. Vi har ingen chans att vinna om inte båda "ABBOTtS" är med... så vi får vel se hur det går om dom kommer till slut spel.. Skriver mer om det sen ;) PUz


ser ni vem som är vem?? Nej det gör inte jag heller.. men, om ni gör det kommentera gärna.. här kommer mina skor jag köpte :

dom här blev det :) och sen köpe jag avslutnings skor/sommarskor

och dom i profil...

och jag och Vilma i profil:

Vilma :)

jag koncetrerad i matchen (INNEBANDY)
KRAM Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0