Nytt obejektiv :)

Hejsan!! <33
Just nu sitter jag här och ser på tv :) När vi kom hem så sa pappa att han hade en överraskning till mig och Esther och vi frågade vad vad vad?? Då sa han ett obejektiv som man kan zooma 300 mm med och det är asss bra :) Och jag har köt ett par nya pjäxor också här kommer lite bilder :)

Foto: Jag
den är inte redigerad lovvar :)

Foto: Jag
Obejektivet :)

Foto: Jag
när man zoomar in ;)

Foto: Jag =)
utan in zoomat
här kommer mina nya pjäxor :)

Foto: Jag =)
På den hör sidan av pjäxan är ju röd där nere men på andra sidan är den vit :)

Foto:Jag =)
Snygga?

Foto: Jag =)
Vad tycker ni??   Kommentera!! =)
KRAM Alma

Kommentarer
Postat av: Mileyfanets

Snygggt objektiv!!,, kram

2011-03-05 @ 13:01:25
URL: http://mileyfanets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0