Home at mom

Hejsan :)
Just nu sitter jag här och ser top model 13 det har redan varit satt jag kan det typ utan till..  Och sen så idag med skolan var vi på Arcus hallen den tråkigaste dagen som är varje år så vi är så trött på det... Men det är jag och min kompis och min andra kompis och min 3 dje... Hah :) Men men just nu är jag hos mamma och jag har varit hos henne frpn fredag ;) Jag har just fixar mitt nya konto at msn.. Jo asså jag har kollat lite på skor och vilka tycker ni är best?? Här kommer dom :)
dem från nelly.com dom kostar: 399 kr här kommer dom andra:
Skor - Converse: All Star Light Hi | Yttersidan av skon
den kostar 699 kr Den färgen eller denhär:
Skor - Converse: All Star Light Hi | Yttersidan av skon
dom som också kostar 699... Jag önskar det var rea..
KRAM Alma ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tittade på dom där skorna från nelly innan jag köpte mina=)

Dom är snygg och dom svarta conversen oxå;)

Krammm

2011-03-15 @ 17:42:34
Postat av: Mileyfanet

Jag tycker att båda är snygga,,, men conversen gillar jag ALLTID bäst....men dom är kilots dyrare så det måste du välja själv;) kram

2011-03-15 @ 17:47:43
URL: http://mileyfanets.blogg.se/
Postat av: Vilmiz!<3

Jag tycker att dom svarta Conversen och dom rosa Conversen var "Snygga!<3"

2011-03-16 @ 18:48:04
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com
Postat av: Alma

okej tackk på er söt ungar :)

2011-03-18 @ 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0