Kåbben

hejsanallafina
hej hej idag har jag varit i kåbben det var kul vi åkte några åk och så sen körde vi upp en gång i sittliften och sen när jag skle kliva av så åkte mamma åt höger, satt hon åkte över mina skidor (jag satt i mitten) Och då ramlade jag satt jag låg där och en kille som jobbade där bar stog och kolla på och mamma ba me gör nånting då han ba Men jag jobbar inte nu! Men en sen jag kunde ju inte lyfta på huvet för då fick jag lyften i skallen... Sen när vi hade åkt upp en gån och skle åka ner så åkte jag på kanten där all snö kommer när man åker mitt i backen och allt kommer åt sidan (det var lite lössnö där) Så jag åkte där. Och sen började jag köra kortsvängar så att min högra skida åkte ått sitt hål så jag ramlade och snurrade tp 8 varv. O Mamma och Lars hade  redan åkt ner så jag fick ju ta mig upp själv.. Men men allt löste ju sig tillslut... Men nu ska jag gå i på facebook love u pöss
KRAM Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0