HOME!!

HEJ HEJ!!
hejsan äntligen hemma. Jag kom hem igår och gick på skolan idag. Jag redovisade min power point och så hela klassen fick 4 bitar toblerone!! :) inkl jag och Min lärare. Asså jag kom just på att jag fick läxa idag mg kanske ska göra den sen men jag kan först skriva ett inlägg, om ni undrar vart vi var så kan ni kolla i in lägget jag skrev dagen vi skle åka.. Kolla på det :) Jag vill rekomendera bloggar och vill att ni ska kolla  på dom men om några av er redan har varit inne på den så behöver ni inte görra det... Och sen skriverni en kommentar om vems blogg som var bäst :) okej fattar ni? Okej bra här kommer bloggarna
Fanny!
Elina!
Esther!
Vilma!
Natta och Lolo!
mig;)
Alma! stor alma
Amanda!
Ellen!
det var allt för idag... Kram på er
KRAM Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0