DÅLIGD DAG!

HEJ HEJ!!!
idag på skolan stukade jag fingret satt jag var tvungen att tejpa det! :(   Men annars har dagen varit ganska bra... Min  syrra (Esther) Hade rock tema på skolan idag och det var kul och se hur alla såg ut annars har det varit en skit dag... Förutom rasten den var kul... Här kommer mitt tejpade finger
jag och mitt finger asså jag skadade lill fingret men en tjej på mammas jobb sa att man skulle linda in båda med en liten brygga tp eller vad man ska säga... Vad tycker ni om 'lilla' dumma fingret?
Det som hände var att på idrotten  på skolan så  skulle jag ta av mig byxerna för att ta på mig mina andra byxer som jag skle ha på mig så fasnade jag i mina jens och jag fortsatte och jag fortsatte att dra så då åkte mitt finger bakåt jätte mkt så jag fick assss asssss ont!


KRAM ALMA! :(

Kommentarer
Postat av: Carro<3

Stackars dig du såg ut att ha riktigt ont i dag på skolan men det kommer att bli bra :)

2011-01-20 @ 19:34:31
URL: http://carroorrac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0