BYE!

HEJ HEJ! :)
Idag åker vi till Alperna det ska bli kul... Först åker vi tåg till stockholm och då är det lördag när vi kommer fram. Sen tar vi flygplan till Aperna, och sen blir det taxi från Alpernas flygplats till lägenheten som vi ska bo i. Jag hinner inte skriva mer idag men jag kommer att skriva nästa måndag inte den hära men nästa den 18:de januari
så jag kommer inte skriva på unge fär en vecka... :(. Och nu har jag inget mer att skriva... Men jag ska bjuda på en skräkkis trailer och dom hära skräkisarna vill jag se vet inte vad ni tycker men jag vill värkligen
här kommer dom:
http://www.youtube.com/watch?v=9fz3wbEWH3M&feature=fvsr den ville inte stoppa ut dom som filmer så klicka på länken, och här kommer den sista
http://www.youtube.com/watch?v=GiUNsDVjCbo
och den hära är ,lite konstig och om ni undrar varför lyften stannar så är det så att dom frågar om dom kan få åka ett varv till om ha kan jobba lite längre och han sa okej... Sen byter den lyft killen med en annan lyft kille och sen kommer det tre stycken men det är inte dom satt han tror att det är dom så då stannar dom i lyften
sen år ni se rästen :) men men bye på er alla kommer sakna er... :) men vi seees :)
KRAM Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0