Repris av Oscars galan

Hejsan Hallo idag har det varit de bästa kvällen i hela mitt liv, det har först varit dubbel avsnitt från " Top Model" och dom var as suerduper bra! Och nu är det repris av Oskars galan.... Det här äger ju! Jag vet att ni kanske undrar varför jag skriver på denhära bloggen... Jag ska berätta: Jag har ju gjort en ny blogg ju.... Men det är så att jag h ar glömt lösen ordet på den bloggen. Smart va :)hah... Ni kan börja läsa på den här bloggen igen fö a ej skriva på den andra. Såg ni Oscars galan? Det gör jag just nu. Jag tänkte ju bara säga att jag äri dundret, just nu för det ärju sport lov. Jag åka sidor korn :) ah skle bara säga det om ni undrar :) PUZ KRAM Alma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0