Valborg+dagens fråga...

Hejsan alla gulliga
Igår var jag med dom roligaste sötaste snällaste och bästaste vännerna och vi var på waldorf från 17.30 till 21.00 och sen när vi kom hem så snackade vi med killarna och vi satt i pyjamas och sen hotade dom oss att dom skulle komma hit haha :) och då så sa vi att det inte gick för Esther och pappa sov och vi fick inte väcka dom... Så då kom dom ej.. Men vi var vakna til klockan typ 00.30 och sen på morgonen vaknade jag av att någon petade mej i ryggen och då var det gollen Elin och då blev jag ARGH!!! Nej jag bara sa ELIN!! HAHA :) sen vaknade sötisen Vilma och gullen Tove och sen så gick vi på stan och jag köpte en asss snygg klänning!! har ingen bild men en på väskan  och den kan jag visa nu :
och: (love it so mutch)
sen är det ju valborg idag.. vad ska ni göra vad längtar ni till så  mkt??  Jag ska vara med esthers kompis och hennes familj sen ska vi gå till majbrasan och sen imorn så fyller jag år!!! :) <333 jag längtar!! :) hh vm gör inte det.. :) Jaja sen imorn är det okså match satt det ska också bli asss super duper kul!!!! :) haha :)  här kommer en bild på mej som änskar er en god och härlig och rolig och bara så bra som det kan bli VALBORG med en dagens fråga också..
Vart tror ni jag har köpt min väska??
1 Typ JC
2 Ehh Accent
3 KappHal
ha en härlig valborg och älskar er så syns vi imorn på min födelse dag :)  Juste har fått kläder från hennes visar sen, bild på mej:
ser mej typ inte...
KRAM Alma :) <333


Kommentarer
Postat av: Vilmiz!<3

Accent! ihihi!<33

2011-04-30 @ 16:55:46
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com
Postat av: Alma

Rätt gumman :)

2011-05-01 @ 10:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0