Tusan!!

Hejsan :)
Tusan också vi vann ej ägg släppet!! TUSAN!! Jag vet inte vad jag ska skriva för... Just det, Igår på soklan var det ju ägg släppet och det är typ as super kul!! och det var roligt att vara med på det förut fick ju vi inte vara med på så jag fick gå upp på taket och släppa ner farkosten från taket det var kul!! Så ja det var typ det.. Här kommer lite bilder:
Våran Farkost
Första, Farkosten
Där är jag och Carro på taket
en farkost som släpps från taket....
Det var några bilder och sen var det ju slut på skolan alltså PÅSKLOV!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu är det lov det är skönt
det var allt
KRAM Alma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0