Stugan :)

Hejsan :)
Just nu sitter jag med tårar i ögonen.. Har sett dear john, den är så himla vacker och jag grät typ  i slutet av filmen så jag har kvar lite :( Den måste ni se!! Dert är ett stort förslag från mej :)... Så just nu sitter jag i soffan.. och pappa har öppnat fönstret så jag känner lukten av natur och grillat!! =) det är super mysigt!! Och så har jag några kompisar här... Men Esther har typ blivit sjuk igen så att, då har hon smittat mej men det är inte så farligt.. bara lite snuvig och hostig så inte farligt... Pappa hade med sej en internet kabel så jag passade på att gö ett inlägg:)   Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag säger hejdå :) :( Bye bye (kanske skriver imorn inte säker!!)
KRAM Alma
PS. Glad påsk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0