Sjukt...

Hej hej :)
sorry att jag typ inte  har  bloggat något...........
typ helt sjukt att jag typ inte har bloggat på åratal..
jag har typ inte gjort så mkt.. det var första dagen igår efter skolan och den var bra kul :)
Idag ska jag och mamma på stan vi ska gå till jc jag ska köpa en present till min kompis för hon fyller år :) (snart)
hehe jag ska typ också pröva några födelsedags presenter som mamma inte vet om jag kan ha.. hehe så vi ska kolla det också :)  men det var typ allt för dagen :))
Men imorn då?
Jo jag har skola :(
på morronen är det slöjd..
sen matte :( (Tror jag)
sen no
sen vet jag inte ;)
Men jag tänkte typ börja med dagens fråga... och då tänkte fråga såhär:
hur många land ligger i norden??
1Eh?? jag är ingen blugg häst... men typ 2
2 jag vet inte brukar inte ta reda på.. men typ 8
3.. Det här vet jag oohhh.... Just det knaske 5 st...
det var dagens fråga :) HA DET SÅ BRA!!! :)
KRAM Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0