Sick about it!!

Hej hej
Jag är sjuk igen.. FI *** vad jobbit det är man orkar typ inget ting och så har man ont i kroppen och jag höll på att somna när jag såg på filmen FARSAN.. Den var bra men den var ej så som jag hade tänkt mej :( men den var endå bra.. Idag försökte jag att gå till skolan men det gick ej så bra så jag gick typ hem vid klockan 10 eller något.. Det var synd för jag har varit sjuk sen förra onsdagen... Jag glömde skriva det men nu fick ni veta det.. Jaja vet inte riktigt vad jag ska skriva, just det.. Jag måste ge er några tips på låtar.. Först 21s cetury girl med Willov smith och sen Whip my hair oxå med Willov smith :) Här kommer 2 bilder
KRAM Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0