Operation :(

HALLO THE WORLD
Amen TJAHH. Just nu sitter jag hemma och kollar på gårdagen topmodel avsnitt för att det är bara dåligt på tv:en. Så jag ser på det evän fast jag redan har sett det..
Igår var jag hos doktorn och han skulle kolla vad jag hade för sjuk dom och så och jag skulle kolla min blåsa jag har på läppen inne i munnen och han sa att det var en spottkörtelsom samalade upp spott och den kommer inte att gå sönder om jag inte operrear den.. Som jag kommer attt göra...  Nu eller ja, på sommarn... ska jag göra det :) jag längtar!! så jag får det klart... Och sen längtar jag oxå för jag är inte negativ om det.. Det ska bli kul!! hehe nu tycker ni säkert att jag är as konstig... Men jag har gjort en värre grejj... en så. jaja det var allt :) PÖSS
hehe lite ful bild.. Men ja kommer ej att vakna jag kommer att sövas det är inte så farligt heller man bara andas in en grej som luktar illa som jag kommer att bli trött och somna och operationen kommer att gå på 20 minuter
KRAM Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0