Godmorgon och lite annat grejjs


HEJSAN :)
Hallo the world. Idag när jag vaknade så blev jag bländad av solen så himla mkt att jag var tvungen att blunda... Och det är 10+ grader ahhh vad skönt men sen kom jag på att jag ska ju sjunga idag igen och jag hostade lite på morgonen men det gör jag inte längre... Det ät kul att sjunga och jag hoppas att esther och mamma och pappa och mormor och morfar och några till kommer det kommer att bli kul!!! Här är deras blogg:
http://sjungmedosslulea.blogg.se
den kan ni kolla på om ni vill :)
Okej nu kommer vi till det som är ennu roligare :p igår gjorde jag och esther och pappa en brownie och den pyntade vi (prövade till esthers födelsedag) och esther överpyntade sin lite granna men annarså vart det bra ni ska få se bilder på det och sen ska ni få se vad jag använder... Här kommer bilder:
när jag häller i mjölet med chokladen och äggen
Det använde vi till att deokorera/pynta
spray man kan spreya med på kakorna/brownie
topping som är röd
Glitter strötsel
Och sen  nånting som jag inte vet nammnet på ni får läsa men ser det ju lite granna
Det var typ allt, nej jag har några bilder pånärvi bakade:
min
och esthers lite över pyntad/decorerad
det var allt
KRAM Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0