Dundret :)

Hejsan :)
Idag bör det av till dundret ;) men det rä först kl 11 typ.. Och i dundret är det bara 40m typ  snö i bakarna... Så jag är inte säker om jag kommer åka så mkt men kanske :)  Här kommer lite bilder:
im so blogging this töja från: Cubus (vet inte vad den kostate
mjukisar: Fotbollen
kofta: peak (fick den så jag vet ej vad den kostar)
Jag.. WILED AND CRAZY
who are you?? :)
Jo, just det Esther fyllde år igår så vi var med josse från kl 12.00 sen kl 18.00 kom: Mamma, Mormor, Morfar, Moster, Mosters man, och josses brorsa. Vi laddade hem filmer från http://tankafetast.com det kan ta typ år att ladda hem ( hemsidan är väldigt trög) Jag laddede hem Berlesque (stavning) och Dear John. För att kunna ladda hem måste man skaffa sej utorrent du söker bara på utorrent free donlowd.. Så kommer dte upp och så går du in på tanka fetast och söker på den film du vill ha.. Det var allt och: GRATTIS SYRRAN (I EFTER SKOTT ;) )
Här är tårtan vi bakade:
och esther:
KRAM Alma
ps lite för stor bild... ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0