Dagens fråga...???

HEJSAN!! :)
Hej:)
Idag på skolan var vi på kulturens hus det var en utställning vi kollade på som var typ as cool det var en kille som hade dyslexi såå istället för fänngelse så bytte han det till ängelse!! det var typp asss coolt och sen såg vi på konstvärk jag blev helt häpen... För jag har lixom alldrig gillat konst men idag så lixom var det dom finaste konstvärken jag någonsin har sett specielt killen :) Men tjejen var oxå bra :) men killen  var bästt ;) haha... Och jag ska berätta en hämsk sak... vi hade matte prov...
Jag vet inte om jag lyckades bra.. men hoppas så.. :/ men idag så kommer dagens fråga vara såhär:
på vilken gata ligger Smedjan (shoppingcenter i luleå) ??
1. men så dum fråga.. på smedjegatan!!
2.. Jag vet vel inte jag bor inte i luleå...
3. typ köpmantorget...
det var frågan idag.. Den var ganska änkel..  visst??
här kommer en till:
justin bieber, varför gillar alla honom...??
1. VARFÖR??? DET ÄR FÖR ATT HAN ÄR DEN SNYGGASTE I HELA VÄRLDEN MAAN TÄNKER JU INTE PÅ MUSIKEN...
2. Det har jag undrat länge men jag tror för att han är söt...
3 inte bryr vel jag mej..
Ni måste veta en sak om mej... Älskar honom :) det var allt :)
KRAM Alma <3

omg!!! han är så ***** snygg!! love he 4 ever!! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0