skelefteå

Hejsan alla bloggläsare♥
jjag pappa och esther for till skelefteå i ett stall där vi har ridit och det var typ för mig skritta galopera travat blivit av kastad  och esther har travat och skrittat mest :) aja här kommer några bilder på mulle en liten hest jag har glöömt bort hur det stava s och esther på en ponni :) här kommer bilderna :)

jag redo som f**
det kommer mer bilder på mig hihi

likadant där nästan jag är hemma där :)

jag är baki blixten ;)
nu kommer det på mulle oc kalle :) det är hästarna

mulle :) som är den jätte lilla hästen och han är till naveln på mig =)

jag och esther hihi

esther och kalle :)

jag och mulle bulle :)

mulle åhh vad han är söööööööööööt♥<333

mulle bulle rulla sig i lera hihi ♥

mulle

Luna :)

mulle

mulles ögon...........

det var allt för mig nu sak jag gå och gö matte =)
pöss och kjam på er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0