sjuk

hejsan alla bloggläsare♥
just nu sitter jag och lider i soffa pga hals ont... AOTCH jag är sjuk märkte jag i morse. Asså vara hemma och vänta och vänta och vänta tills vi åker till ikea. Tråk trååååååååååååk!!! Chill och jag myste för  någån minut sen men det var tråkigt.  För han bara kurr kurr kurr kurr kurr kurr kurr  och aa sen ville han gå. A men jag hoppas att jag kryar på mig ju. Och sen haR JAG så on it HALSEN så att kan ej prata. Stajars mig hihimen skit samma

ni borde kolla in min blogg med mina komopisar http://pixchix-00.blogspot.com vet ni vad jätte många fåglar har fuligt in i våra fönstren dom gör det hela tiden jag börjar  ju näsran gråta!! jag är så känslig för såndär och sen igår när jag var ute med några hundar så såg jag en död hare!! ENDÖD HARE! srakar hare ialf.  Här kommer dagens bilder

hihi cwak cwak

stackars fågel vet ni vem som har tagit den inte vet jag det är från google!! :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

hej Alma! Du har också fin blogg! :D

2010-10-08 @ 14:28:08
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0