justin bieber ♥

Hejsan alla bloggläsare♥
Ni kanske inte visste att jag f** älskar justin bieber han är så j**** sygg så snygg att jag spriker
och ahn är så gullig när han slänger med håret och sen när man ser på vidieon  (stavning) och han kollar in i kameran och ler åhhh my goch vad han är snygg då  fast jag gillar ju andra cokså :) men justin bieber också eller ja meeeeeeeeeeeeeeest och sen vi ska nog på han show i stockholm pappa har lovat oss om han kommer till sverige.... Love you 4 ever justin....... jag har fått bieber feber!!! jag blir helt J**** varm i magen  när jag tänker på honom  ja vissa av min kompisar tycker bara att han är så jä** fjantig!! konstigt aja see uu och komm ihåg jag älskar justin bieber
pöss på er
 

Kommentarer
Postat av: Vilma:)

Bllääää(justin)!!!!!!!Hahha=)Nä men jag tänkte säga att:Gå in på min blogg och tyck till om mina headers!!!!Villken???/Vilma<3

2010-10-20 @ 19:47:09
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com
Postat av: Vilma:)

Vänta nu!Tog inte jag den där bilden???Haha!!!!!Ja jag sa ju att gjorde det för din skull.Och nu fick du ju användning för det<3

2010-10-21 @ 06:42:07
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0