italgensk middag och mer

Hejsan alla bloggläsare♥
Hejsan alla bloggläsare idag blev det en väldig god middag. Det blev italgenskt :). Det hade smak av kykling men det kan vara för att det va kykling hihi jag har lite bilder på middagen och middagen i lördags lovade att visa bilder på det ju! så här kommer dom och som sagt lite fler 
 
mm redan gott hihi

mums löjrom

pappas vin. Ser gott ut

löjrom gräddfil macka (mmmm)


pappas campange

äppel must till mig hihi

lite dålig bild men gott

varmrätten :) mm

hehe mer bökker gissa  vilken hög som är min ska ge er ledtrådar

den eller

den

den eller

den det är nogot att klura på och en sak är att det ser ej ut som högar här men det är det...
och det kommer fler bilder några jag glömde från stan igår  det är ett  par skor här kommer dom

snygga? aja det var allt för mej ifdag ialf  hihi=) ska fortsätta se på sagan om ringen kram karm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0