Xperia x 10 mini pro

hellothegirlisbackonthetrak
vinn på denna sida ------->>>>> här! vinn  din egen xperia. Välj på den sidan som är ibörjan
(jag är med i tävlingen japp)
har tyver ingen bild jag fattar inte mammas dator som sagt<33 (hihi)
Lycka till! <333333 (om ni går med..) min motevering:
jag skulle värkligen vilja e en ny mobil som gör min varddag änklare så slipper jag ha med dator överallt!!!!det går bara inte en mobil med bra internet skulle varit jätte bra jag hoppas att ni ser detta för mi mobil funkar inte!!!!!!!!!! Så är det bara jag kan inte gå runt me en mobil som inte vill funka ska jag vänta i 5  på att min mobil inte går på jag  den måste inte ta 5 min på sig  det går inte jag vill ha en snabb och bra mobil!!
pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0