WOW

hejsanallafinaläsare
Wow vilken kväll asså det var det bästa jag var med om typ... Jag visar bilderna hos pappa... Men idag är  jag fortfarande sjuk ush!  Jette jobbigt!
jag hostar och jag hostar och lah blah blah blablah
men jaja jag var med du vet dom brukar ju säga typ nu ska vi kolla åsså kommer det typ ett klipp jag är med på det en tjej med grön jacka och röd mössa och jag är med 2 andra tjejer det är innan Elin hände såhär på pontus: Jag Esther och Elina vi ville ta kort med alla tjejer och då såg vi att det var några so m stog och tog kort på dom (Tv4) och vi börja gå men då stanna vi ch då sa hon
- Men herrregud tjejer visst får ni a ett kort. Och då filmade dom på oss satt jag är med där hihi !! men men det var kul igår och njag lägger in bilderna idag hos pappa pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0