stan och mer =)

Tjolahopp
hejsan alla läsare... Idag ska nog jag Mamma och esther gå på stan en sväng äta fika och sånt, sen kanske vi ska gå på en prommis runt en sjö som finns här i närheten av lägenheten... fniss fnisss... Det jag ska köpa på satan är nog: en spry för håret, och en bo vet ej har inte pratat om det. Sen ska vi ja vad ska vi göra sen?? Jag har tp ingen ide på vad vi ska göra sen men det får vi se sen... Hihi fniss... Mamma har inte gjort sig klar ennu så det kommer ta ett tag innan vi kommer ut på stan... Dessa typyska mammaor... Hihi (ett skojj). Vad ska ni göra idag?? Ni behöver inte svara me helst vill jag att ni ska det.. Hihi =) och sen en till fråga vad tycker ni om dess (Nu blir det hiss eller diss.)
det blev inget jag kan ej mammas dator... Hihi men jaja nu blev det ett ganska slångt inlägg så om ni inte årkar läsa mer kan ni sluta här=)
pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0