Sorry

hejsanaalafina:)
hej hej jag är lädsen för att jag inte har skrivit på tp en dag men en då jag är lädsen för det men jag ska berätta hur det var på upvisningen: Föst gick jag hem ifrån och när jag var vid kulturens hus så började det pirra i min maget inte ett argt utan ett glat som jipppi nu har vi uppvisning!! Sen komm vi in och fick ta av os jackorna och lämmna in dom i garderopen och då gorde jag så sen såå samlades min grupp vid min tränare och vi väntade tills alla hade kommit sen gick vi in i stooooooooora salen! och så gick vi back stage där jag och mina kompisar har varit många gånger hihi och sen så tog vi en plats och satte oss där sen var det bara att vänta så skulle vi få köra på genrepet och det var vår fösrta dans den var skojj men jag halkade på min sjal :( sen körde fi andra dansen och sen komm alla och då körede vi gärnet! Jag kanske kan visa några bilder från system cameran!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0