SJUK!!!!


Hejsanallasjuklingar!!
hej hej alla läsare.. Imorse vackna jag av att mammas klocka/alarm på mobilen ringde... Och jag var Sjukt trött!! Aaa och sen så när jag skullle säga en saka så bara gjorde det ont i halsen.. Jag hade fattat det på en gång jag är SJUK... Så jag och mamma betsämde att jag skulle vara hemma en otroligt lååååååååååång dag och vila... Och jag är otroligt uttråkat men jag vackna just jag somna om för ugefär 1 timma sen har redan ätit lunch (jag gick först upp och sen efter jag ätit lunch så gick jag och la mig!!!) Jag vackna av att pappa reng men det gör inget jag menar mamma kommer om unefär 10 min och kollar till mig och hon kankske inte direkt vill ha en sovande alma när hon kommer hem!! och nu kom chilli upp i min famn han vill säkert sova... Presis (stavning) som jag!!! :) pöss och love från mig

ps blir inget hiss eller diss och dagens fail idag... Jag vill bara vila!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0