Kvällen =)=)

Hellojsansvejsan♥

hello avry body!! JaAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså fattar ni att jag har varit och träffat idolerna på pontus omfg!!!!! Jag fattar inte riktigt assså jag har  kramat Elin Minnha och Linnea asså  alla var så himla snälla!! Spec Linnea hon är min nya favo istället för Minnah men hon är oxå snäll  och Elin!! Alla är jätte snälla... Och olle är ganska (söööt) och coool men det är din och min hemlis... Japp   så är det asså åååååååååååååååh vad jag är glad... Sen träffa tove och vilma oxå och var där med dom.. Men vet ni något cool!? JOO såhär är det att jenny (hon somprata i micken) Hon sa att tv.4 ville ha statister!! Så då var det några som räkte uppa handen.. Jag och ja det var jag och någgra fler!! Och då komm idolerna i en limosine och jag asså mg dom var  1 meter ifrån omfg jag fattar ej hur ahhhhhhhhhhhh pipippppiiiiiiiiiiiiiiiiii skrik asåå mg dom var så söta allihopa.. Och om ni undrar varför jag skrev Kvällen som rubrik!? Jo jag är hos Elina Med Syrran och En kompis... Men nu ska jag dansa just dance 2:) såå seeeeee u!!!!!! Pöss


Kommentarer
Postat av: jjooseffin

Jag gör bildspelet på photoscape, man trycker på AniGif:)

2010-11-07 @ 13:20:33
URL: http://callorless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0