Kronprinsessan...

tjolaflejsanhejsan
hej hej alla.. Jag glömde berätta imorse att det inte lev bad hus för mig och Vilma =( som synd är.. Hihi... Men vi for til teknikens hus och där var så himla proppat..... Asså det var det värsta jag har varit med om... Och sen när man kommer in så är det ju en tp en linte liten liten typ avlång tv och då stog det kronprinsessan Viktoria och hennes man Daniel på teknikens hus 5 nov och det ver den 4 nov mg asså vi var där fel himlarns dag åhhh... Men min kusin josse hade träffat dom på hertsöskolan och om ni vill komma till hennes blogg så Klicka här! Jag blev sååå tp frustrerad och jag tkr det var fuskit att jossan fick träffa dom och inte jag... Haha ett skojj kompis... Men men men men sånt är livet... Jaja pöss på er ;)

P.s ha det bra gumman älskar dig (josse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0