kåbdalis

hejsanallaskidåkare
hej hej ja idag bestämde jag mamma esther och lars att vi far till kobben (kåbdalis) Det var bra skid åkning där och efter vårat fjärde åk träffa jag Tove Vilma Och några fler kompisar i min klass och sen var det vilmas mamma pappa och brorsa och så var det tove och hennes pappa och en till familj satt vi var 4 familjer ganska mkt... Men men sen så blev vi filmade satt vi såg hur vi åker!! Men jaja ikväll ska jag och esther vara ensamna hemma mamma och lars ska iväg på en fest.. Så jag och esther ska se på sagan om ringen äta chips (middag oxå) Och så ska vi se på the simpsons det är ganska kul hihi!! Men jag vet inte vad jag ska skriva jo att det är ass kul med kameran!! Satt allt är bra med oss :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menar 3 familjer???

2010-11-20 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0