JOZZE!

hejsanallautmanare
hej hej jag har blivit ut manad av jossan att jag ska göra en 20 frågors lista och första bokstaven måste alltid vara den som i mitt namna! här kommer listan:



1. Vad heter du?: Alma
2. ett ord med 4 bokstäver:Anti?
3 . flicknamn: Astrid
4. Pojknamn: Albert
5 . yrke: Auto körar
6. färg: Aprikos
7. klädesplagg: Anorak
8 . Mat: Asiatiskt
9. Sak i badrummet?: ansikts borttagning
10. Plats/stad: Aten
11. En orsak att vara sen: Akvarell färgen tappade färg
12. En sak man skriker: Alma!
13. film: Avatar
14. Något man driker: Actimel
15. Band: Ac dc
16.  Djur: Apa
17. Bil: Audi
18. sång: Ace of spades
19. Aktivite: Americnsk fotboll
20. Känsla: Alltid glad
jag utmanar

Elina
Fanny
Ronja
Vilma
jaja men nu ska jag packa gympa väskan pöss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0