IDOL TO DAY!!!!

HELLOALLALÄSARE
Hej hej ja har just just nästan just vackna men nu ska jag till idol idag!!! JAAA DET KOMMER BLI JÄTTE KUL JAG SKA DIT MEDMIN KUSINE JOSSE OCH MAMMA MOSTER OCH ESTHER !!  Det ska bli jätte kul!!! jag ska på genom- repet
Jag har bestämt vad jag ska ha på mig!! Vi sitter längst fram så kan ta jätte snygga bilder... Haha
här kommer bilder på dom jag gillar
Olle och
Minnah och
Elin och sist men inte minst:
Linnea!!
gör ni det?
gissa på vem som blir sveriges nästa idol!! svara med kommentar!!

Kommentarer
Postat av: carro<3

Heja Heja Elin. Ska fara och se fredags finnalen i morn LÄNGTAR bye

2010-11-11 @ 19:11:43
URL: http://carroorrac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0