IDOL!!! Bilderna

heejsanallaidolintresserade♥
hello hejsan här kommer bilderna från idol...

hihi Esther och Jossan 

en tjej som är redo!!!

2 tjejer redo

ja det var ju bra nu är vi alla 3 tjejer redo!!!

alla tjejer redo fast långt bort få se nu hmmm.

sådär ja!! här kommer  Peter jide wohoooo

och här kommer scenen:

det kommer inte att vara så bra bilder som jag trodde för att vi satt ganska långt bak even fast vi hade parket 1 men det var runt den dära Idol puklan...



fortsätter.......... Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

assså vi satt precis vid juryn och då så hade dom jätte mkt gott godis vatten läsk och is!!!

kolla anders bagga ska köra en bomb ikväll...

jusyns platser och anders bomb... bo bo bo booooooooooooooooomb

lyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyse

anders laila och andreas jag har nuddat   i anders och laila... hör kommmer idolerna!!!:

olle bolle han hade eld flammor i sin låt kolla:

bommmm och juste det där är inte på olles framträdande dom prövade ju dom hihi jaja tbx till olle nu!!

asså det blev såå dåliga bilder...

den var bättre... Med olle...

oj den var dålig!! (Elin)

men gu varför så dåliga bilder JÄtte DÅLIGA kamer

lite bättre men hon skrattar...

JAY (tkr inte att ahn  ät bra) så vi går över till linnea
 
oops den var dålig vänta... hmm...

nej jag hade tp inga bra bilder på linnea för hon rörde sig hela hela hela helaaaaaaaaaaaaaaa! tiden!

Minnah

minnah
och sen i slutet sjöng tove... Styrke alltså.... Och har tp några bilder på henne

det var den bästa jag hade och ni ska få hissa eller dissa dethär:

lailas hög klackade skor leopard mönstrat med drag kedja...
Och sen behövde anders bagge gå på toan så då komm denna grab i stolen..

jah och sen har jag en bild på att jag har varit på idol senen (ett bevis...)

thatdaa!!!
jaja nu orkar inte jag med denna tröööööööga dator meer komihå kolla efter mig ;) love pöss



Kommentarer
Postat av: josefin

kul vi hade:)

2010-11-14 @ 10:38:26
URL: http://callorless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0