goodmorning


tjohejsan
hello jag vet att jag inte gorde dagens fail igår vet vet men sånt glömmer jag bara... Eller ja glömmer och glömmer... Det är ju inte en bra förlåtelse.. Jaja men idag ska jag vara med Vilma tror jag.. har inte riktigt
bestäm mig om jag ska sova hela dagen eller vara med kompisar.. Jag ska nog vara med KOMPISAR!!!  Vinaren är KOMPISAR!!! YESS!! Hihi jaja men det släpper vi och syftar lite på annat och inte bara min varddag...
Vad ska ni göra idag?? Ska ni på bad huset vart ska ni ska ni ba chilla eller? De lät ju tåkigt... Aja. Igår mublera vi om mitt rum ät jätte nöjd tycker jag fick mer yta och så... Men man bara känner så mi för mig dåååå MENAR JAG DET!!! Aja nu blev det ett långt och tååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååkigt inlägg... så pöss på er see u
/Alma♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Ella

Söta fina kreativa och påhittiga dottern min :)

Jag längtar så efter dig. Snart, snart är vi tillsammans igen. Det är så roligt att smyga in på din blogg och läsa om dina roliga tankar och idéer och dessutom få höra vad du har för dig på lovet. Vad ska vi hitta på i helgen? Tjejmiddag på lördag, kanske? Nordpoolen på torsdag? Överkalix? Vi får se!

2010-11-01 @ 22:12:08
URL: http://ellajonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0