vinter reklam byro

hejsan alla blogg läsare♥
hejsan nu sitter jag på mammas jobb hon jobbar med datorer satt inga problem att låna
en dator hennes kompis  skulle åka hem för hennes barn var sjuk 
så jag låna hennes dator snett emot en kille som jag brukar busa med och typ säga kan du läsa säger han
ja säger jag men du har ju inte lärt dig ännu säger jag
det är som busa för mig och han haha
idag har det varit kul på skolan faktiskt för jag och min kompis har gjort en rolig sak som är i berättelser :)
och då gjorde vi det fast det blev lite surrit :( 
mmm men det sk inte bara vara killarna som stör ;) 
ni vet oftast dom om ni vet alltså  
  mycket som kommer från huvudet idag :) det är för att jag har kommit från skolan och då är det mycket jag måste säga känns det som. idag ska jag börja på klänningen på sy maskinen och guu d vad jag längtar 
idag ska jag inte på träningen :( för jag har ont i halsen :( 
mm lite så tänkte jag säga idag det ser mycket ut för mig tkr jag:)
nu lyssnar jag på n skit bra låt den heter sexy bitch ni kanske har hör den ?
för svaret för svaret behöver jag kommentar :)
som vanligt endå när jag ee igång så dagens fråga den eee
vad väger mest ett kilo bomull elr ett kilo järn 
*järn
'bomull
svara via mönstret 
Kram Kram Alma ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0