ojoj...snart i stocholm lady gaga

hejsan alla bloggläsare♥
tjohejj ska snart til stocholm (Stavning)
guuuud vad jag Längtar jag ska ju ta med mig en bok
o en rit bok o min mobil o pennor men jag vet inte i vilken väska jag ska packa i 
jaja skit i det snart sitter jag i flyget till stocholm (stavning) och på lördag gäller det tokig 
stil som f** ni vet hon har ju tokiga kläder ska nog slåt till på det jag med :)).
vi ska bo hos några kompisar satt dom kanske har data så kanske
jag kan göra ett inlägg elr 2 

ni vet jag bara längtar så mycket elr det är inte länge kvar pappa kommer snart hemm och då ska vi äta MAX käk 
mmmmmmmmmm
sen ska pappa packa och sen åcker vi till flyg platsen men jag måste sticka för att packa
det gräjer jag ska ha på fliget :)...
så see u
Kram Kram Alma  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0