middag...mer :)


här är sesarsalladen (Stavning) vi åt till middag

på min talrik (Stavning) hihi

mitt bröd :)

efter ett tag jag hade ätit

ennu ennu efter ett tag:)

och där är mamma  jag råkade zooma
bilder tagan av Alma jonsson (jag)

hejsan alla blogg läsare
middagen var good och smaskig ;) hihi
det funkade inte med videoblogg :(...
sååå jag la in det hära bilderna iställe :)  idag ska mamma vara hemma och inte gå run sjön
som hon brukar i vanliga fall :)
skönt för jag är väldigt trött idag...:)
imorgon är det skolan som inte är det roligaste som finns :(
vad ska jag rälkna matte till (för att lära sig) och sen så är det svenska
(jag gör berättelse det är ialf kul)
jaa det var alla inlägg för idag
Kram Kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0