fotbolls bilder


hejsan alla bloggläsare♥


gräset... Fotot:Alma Jonsson (Jag)

min kompis...Fotot:Alma Jonsson (Jag)

gräset igen  Fotot:Alma jonsson

en till bild på gräset... Fotot:Alma Jonsson  (Jag)

...växt... Fotot:Alma Jonsson (Jag)

mitt lag.......Fotot:Alma Jonsson (Jag)

mitt lag igen... Fotot:Alma Jonsson (Jag )

träd... Fotot:Alma Jonsson (Jag)

min kompis
www.vilmaamliv.blogspot.com Fotot:Alma Jonsson (Jag)

www.vilmaamliv.blogspot.com igen... Fotot:Alma Jonsson (Jag)

mina kompisar tove o
www.vilmaamliv.blogspot.com Fotot:Alma Jonsson (jag)

mina kompisar... Fotot:Alma Jonsson (Jag)

www.vilmaamliv.blogspot.com  Fotot:Alma Jonsson (Jag)

björken som har slått ut... Fotot:Alma Jonsson (Jag)

köpte milkshake (Stavning) på vägen hemm från mammas jobb :)

det var alla bilder
kanske ska gå nu mormor har kommit ochs er på svergie-danmark matchen :) hihih
Kram Kram Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0