bilder från fotbollen o mer

hejsan alla bloggläsare♥
hör kommer alla bilder från när jag var på träning och lite efter träningen

det här hade jag på mig

mina sockar Foto:Alma jonsson (jag)

mitt lag när dom spelar för jag fick ont i tån  Foto:Alma jonsson (jag)

en till bild när dom spelar Foto:Alma jonsson (jag)

och där är min kompis Foto:Alma Jonsson (jag)

Min kompis hon ville vara med på bild så jag lät henne det Foto:Alma Jonsson¨

När nån av dem lagen ska ta bollen Foto:Alma Jonsson (Jag)

Mina kompisar Foto:Alma Jonsson (jag)

Min älsakde mamma♥ Foto:Alma Jonsson (jag)

och mamma igen :)♥ Foto:Alma Jonsson (Jag)

jag bytte frysyr... efter träningen Foto:Alma jonsson (jag)

när jag fick en glass efter träningen  Foto:Alma Jonsson (Jag)

i bil tvätten efter träningen Foto:Alma Jonsson (Jag)

när den började sopa Foto:Alma Jonsson (Jag)
 
när den sopar Fotot:Alma Jonsson (Jag)

när den sopade mer Foto:Alma Jonsson (Jag)

sen har jag inge mer bilder ska snart sova så see  uu
Kram Kram Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0