ajj

hejsan alla bloggläsare♥
bilderna komer snart från fotbollen men har haft mkt idag så var jag på skolan och som vanligt ska nått hända mig igen.... jag och min kompis gungade och v frågade en kompis om han kan fråga i frågesport... jag hoppar på gungan efter jag har svarat på frågan jaja iallaf så vill  William (i min klass) att vi inte ska få mer poäng så han bara inte vill att jag ska gå upp och sen så  stannar han farten när vi just har fått upp farten men jag trodde att han skulle släppa så jag fortsatte men då märker jag att han inte gör det jag försöker säga till han (jag o min kompis)   lixom sluta William släpp aa tp så min kopis puttar honom lite i ryggen men int hårt o han släpper och blir arg o tror att jag gjorde det och han slår mig såå hårt i ryggen (det hårdaste han kan) och vad händer jag tappar luften och nu har jag skit ont i ryggen.  men det gick bra just nu så sitter jag på mammas jobb o vi ska fika så ska sticka see u

Kram Kram Alma♥
P.S det gick inte bra gjorde skit ont ajjj...

Kommentarer
Postat av: Vilma:)

Man får inte ta det på för stort allvar bara.!

2010-05-20 @ 20:07:21
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0