sommar lov...och klippt mig :)

hejsan alla bloggläsare♥

jag är just nu hos elina jag ser avatar fast jag lånade hennes dator och kolla runt på andras bloggar och gjorde ett inlägg oxå :)
idag var det skola av slutning skönt att inte känna att man måste vakna 10 i 7 varje morgon på måndag
utan sova till 10 eller 11 ha vatten krig åka utom land det är ju tp sommarens grej:)?
jag klippte mig i torsdags och jag har klippt lugg elina har ingen kamera på datorn så jag tar kort på mig när jag kommer hem!! till mamma imorgan har man kalas kul! dit längtar jag. jag har  ett hollywood party man ska på grammy awards och  jag ärn lady gaga..... det går ju bra hihi the  fan is right hera....
jag LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LÄ-LÄ-NGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja det är bara så kul att få kompisar :)
Kram Kram Kram Alma♥


Kommentarer
Postat av: elina

du blev fin när du klippte dig!!

ha ett skönt sommarlov!!

krammm

2010-06-13 @ 10:20:58
URL: http://mileyfanets.blogg.se/
Postat av: deru xD

hej bra blogg ha ett skönt sommarlov.:)

stackars mig jag ha int skolavslutning förrän på fredag:(

kolla gärna in min blogg!(och kommentera)

2010-06-16 @ 21:26:17
URL: http://mirjacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0