inlägg

hejsan alla bloggläsare♥...
vad har ni gjort idag? jag har vilat firat mamma (hon fyller år 43 år)  åkr till pappa o så...
åååååhhhhhh men juste har klömt berätta herregud aja... på torsdag ska jag åka till
torsby kan ej ta med datorn men jag lovar lovar värkligen att ta lite bilder och på vägen dit ska jag köpa batterier  min kamera går på batterier onödigt eller hur... jag kanske kan ta bilder när jag hoppar ner i vattnet o när vi ska vara på midsommar och dansa till dansbandet fernado nere på torget har fått ny kläder men kan ej visa dom så jag visar dom oxå när jag kommer hemm från torsby och dessutom ett par av kläderna är till mid sommar och dessutom  igen är att det bara är 2 plagg... aja jag tror jag gör ett inlägg imorron oxå. efter matenn ska jag vara med en kompis. här kommer kvällens bild

  

P.S bilden e från idag

Kram Kram Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0