hemma (igår) ;)

hejsan alla bloggläsare♥...
det blev bara 6 dagar hihi inte en och en o halv vecka...
aja jag har haft jette kul har varit med min lilla kusin (Minna) jag har inget kort på henne jag kunde inte ta det hon log inte... även fasthon vet att man ska le i en kamera aja jag har legat på stranden och solat så jag har blivit brun på axlarna lite på armarna och lite på ryggen... sen tog jag på mig sun lution (på stranden) åsså fråga det jag lena såhär om man har rätt styrka på solcrémen blir man brun om man solar då 
lenas svar 
ja det blirman om man har rätt styrka på sol cémen  som sagt ;) 
så jag tp bara öste på solcrém för jag ville ju bli brun... aja men här kommer en bild från torsby (i trägården)
 
den ser jette ovärklig ut men jag har tagit den lovar ;)

Kram Kram Alma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0