hejsan

hejsan alla bloggläsare♥
hejsan komm just hemm från esther träning det var kallt och vill ej bli sjuk :) 
nu tenkte jag bara spela lite sims sen tänkte jag att jag ska... eller jag vet inte
ska bara göra ett litet snabbt inlägg idag har jag varit med en kompis hon heter
vilma hon är jette snäll vi gick ut och stuttsa med min stutsiga boll hihihihi :D
sen har jag varit på stann och pappa har uppträtt på stan det var arobic salasa
han är the king of salsa tkr jag, sen har jag gjort om lite i mitt rum en ny hylla
stoppat upp bilder på mitt fan justin biber han e ba så söt jag har stoppat en på
dörren en på garde roben  en på dörren inne  i garderoben och sen en som jag kan
kolla på innan jag sommnar hihisen har jag stoppat upp en på taylor luntner men han
är bara lite söt så jag ståppa han på dörren!!
Kram Kram Alma<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0