förlåt:(

hejsan alla bloggläsare♥
furst kommer lite bilder jag bjuder på sen kommer mer och så:)

detta hade jag på mig på vårfesten :)
tröja-åhléns
byxer-Lindex
kofta-Zara
hårband-Glitter

facet
 ögonskugga-vet ej?
mascara-Lindex
lepglans-??

mina kompisar läser dikt :)

kolla in i kamran och.....leee :)

här kommer bilder från igår


viggo den gulligaste kaninen jag har sett i hela mitt liv...:)

viggo igen... ;) ♥

från kvällen igår kommer nu


mmm...gott...

suddig...

tokiga mig :)

ja sen har jag inga fler bilde vad gar ni gjort idag? jag har varit på stan
på esthers match på sjuk huset hemma och slappat pratat med mamma jaaa,
dt var allt jag gjort idag ikväll ska vi äta oxfile mm det är bara så gott...
ja det jag gjorde igår var att vara på skolan fursta 5 timmarna från kl.8.00
sen när jag stog i hallen sa en kompis till tove/tovis som jag säger att hon skulle
åka till min komis och få se viggo kaninen  som är på bilden 6 hekto och 3-5 cm långa öron tp 20-30cm
lång, bredd-10-15 cm tror jag så små kaniner är så sharmiga (Stavning) och söta :)
vad ska ni göra ikväll...? :) jag ska då mysa på här hemma det är nog mysigast hihi =)
jaa jag har varit trött så det är därför jag gö ett inlägg först nu...
!!!
och nu har jag fått skit ont i nacken och så sen tänkte jag vara snäll och säga krya på dig till Elina,anna-karni och sist men ej minst cornelia
mvh alma :)
Kram Kram Alma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0