alejandro


hejsan alla bloggläsare ♥
jag har just kommit hem från skolan och jag har inte mindre gjort nåt utan att chilla
på skolan var det slöjd o massor med andra grejs.... men ialf så jag har gjort klart min sy påse :)
den blev fin och jag blev nöjd med den...
sen så jag att det var nå som hade kommenterat på min blog det stog DU SUGER!! jag vet att vissa kanske
inte gillar min blogg men jag tål inte sådana kommentarer för det är inte snällt .... men jag kna oxå
förstå att ni inte gillar min blogg ni som läser den och tkr att den suger skriv inte det håll det innom er...
jaja nu skiter jag i det...
ja som ni ser hitta jag en video på you tube så att lady gaga hade gjort en ny alejandro video men den hitt jag inte på you tube så jag tog den till ett exempel hur den kommer att bli!! tkr ni den värkr bra kommentera för svar... idag har vi fotbolls träning jag ser fram imot den!!!! :) längtar
Kram Kram Alma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0