Sitges

hejsan alla bloggläsare♥
nu är jag i sitges eller jag har arit hät ganska länge nu... eller jaa i 4 dagar tror jag
jag visste inte att mamma skulle ta me sin data så jag fick andvända den och då gjorde jag ett inlägg
det är fin i sitges mycket palmer och väldigt varmt fina kläder och coola ställen.
Var enda dag så får vi typ 35- 36 grader som tur är har jag köpt  en sol fjäder
som jag kan vifta med när det blir för varmt klockan är  20 i 10 satt ute nu är det vel 25-26 grader
mamma har varit ute och gått och hon var helt blöt på ryggen när hon kom hemm.. satt jag hoppas stt ni fattar vad jag menar med varmt... vad har ni gjort på 4 dagar? kommentera för svar har ni haft varmt på 4 dagar? jag var ju med när spanien vann och du vet sitges ligger i barsa och barsa ligger i spanien satt alla blev så jäkla galna den kvällen... aja berättar mer om det senare älskar rey bloggläsare
Kram Kram Alma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0