godmorgon sitges

hejsan alla bloggläsare♥
hejsan alla jag har it skrivit inlägg på länge det vet jag men det ni inte vet tänker jag säga nu....
igår komm jag hem från barcelona efter som vi bor i en liten stad som heter sirges den ligger
brevid barcelona.... där träffa vi elina o ville som bodde i ett 44 våningars hotel wow eller hur
nu åker  dom till köpenhamn och där ska dom vara ett tag aja i barceloNA SHOPPADE JAG JETTE MKT till och med en tröja ni vet som barcelona har barcelona laget... på ryggen står det A.jonsson det är ganska snyggt kan lägga in  en                                                                                                     2
bild kanske när jag kommer hem. nu har jag  så mkt att göra
men endå kan lägga in en gammal bild
på älskningen
Kram KRAM ALMA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0