bilder...mer.....

hejsan alla bloggläsare♥
här kommer lite bilder från mammas bok släppp och jag fotade  inte så mycket för jag fick lådna en  systemcamer (stavning) märke = nikon.... meeen guuuuuuuuuuuuuud herre gud jag ska ju till barchelona (stavning) på lördag men jag ska ta bilder det lovar jag. Aja så här kommer bilder från boksläppet
 
såhär ser framsidan ut om ni vill läsa den :)

mamma ♥

bok ryggen på  boken hihi

kameran jag fick fota med systemkameran nikon som ni ser :)

coooola mmmmm

ja den vill jag ha som hedar men datan dampar
mina skor mina älskade polo

mamma signerar

jag före våran sista match 

ett straff förlorande lag som är jette ledsen 

min sandwitch 

min foppa toffla

roky

en suddig bild

roky igen

roky

min ipod

kladdkaka mmmmm 
men ialf kommentera vilken bild på roky som är finast
1 elr 2 elr 3 elr 4 kanske gör ett inlägg imorron
Kram Kram Alma♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0