Utmaning...

hejsanallafina!
Jag har en utmaning jag kommit på ska breätta:
Det är 10 frågor om ditt privat liv tex 1. hur gammal är du?: jag är 10 tex den första frågan ska börja på j
den andra på r
2. din favo färg?: Rosa
den 3 je frågan ska börja på.. Det får ni se i den utmaning jag gör :)
KRAM Alma



1. Hur gamal är du?: Jag är 10 år
2. färg?: Rosa
3. Favo mat?: Italenskt
4. Humör?: Lite olika
5. Vgd på fritiden?: Samma som alla andra
6. Kan du teater: Kanske
7. Hur roligt har du?: Inte kul
8. Är du snäll: Vetg inte
9. Har du sjävförtroande?: Ganska bra
10. Kan du vara rolig: Alltid!


ps. Det är så att dom som är med i tävlingen äldrebloggare dom får bara göra denna utmaning :) Ahh så är det.. Hihi joh ja det var det det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0